Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

- товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям та т. п .
- товар повністю укомплектований та збережена фабричне паковання;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Споживач (термін вживається в такому значенні відповідно до статті 1, пункту 22 закону України «Про захист прав споживачів») – фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

Обмін або повернення товару належної якості здійснюється:

  • якщо товар не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • на підставі розрахункового документа, виданого споживачу разом із проданим товаром.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості: Відповідно до статті 8 закону України «Про захист прав споживачів»:

  • у разі виявлення протягом установленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати безкоштовного усунення недоліків товару в розумний строк.
  • вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.